Search This Blog

17 August 2016

Family

Family first...  for me family tuu lahh important skali dalam hidup aku.. jatuh bangun mmg family lahh yg aku cari... dari kecik smpai ke beso gajah family lahh yang susah payah jaga...  first mama.. second baba third bru adek2 cinta... even pon aku ank sulung tapi aku adlah ank manje... korg nk muntah.. eh muntah lahh.. ado den kesah... haha... bersyukur sangat allah kurniakan keluarga yang penyanyang ... kadang aku tak faham kenapa masih ad manusia yang tak reti nk hargai mak ayah mereka.. sedangkan mak ayah tuu yang wujudkan mereka tuu dlm dunia ni...  aku smbil menaip ni pon smbil menitis air mata... sensitive betol bila sebut psal family...  selagi diorg ad aku mmg takkan sia2 kan diorg...  love u mama baba... adek2... ❤❤❤πŸ’‹πŸ’‹πŸ’‹


*okay dah abis part ni bagi cek lap air mata dulu.. πŸ‘‹πŸ‘‹πŸ‘‹

No comments:

Post a Comment